Pazartesi, Nisan 11, 2011

Efsane Gurme..

İnsanın doğuştan bazı merakları, eğilimleri oluyor.Herkesin farklı uğraşları, farklı ilgi alanları, farklı yetenekleri var. Benim meraklarımdan ve uğraşlarımdan biri de yemek yapmak. Tek başıma bile olsam kendi kendime güzel birşeyler yapar yerim. ama birşeyler yapıp arkadaşlarla, ailemle birlikte keyifli keyifli yemek de ayrı bir zevk tabii ki. Bu konuda beni çok destekleyen de var açıkçası. Yemeklerim genelde beğeniliyor. Varolan tarifleri de yapıyorum, kafama göre bir takım şeyler de.

Bu aşamada, yemek yapmakla ilgili bir takım şeyler var kafamda. Bunlar arasında bir internet mezecisi açmak, bu blogun bir kardeş blogu yaratıp yemek üzerine gitmek, vs. de var. Tam bu sırada Buzbağ'ın bir yarışma haberi geldi: "Efsane Gurmelerini Arıyor" Ben de bu yarışmaya babamnın her yiyenin parmaklarını da beraber yediği "Palamuttan Kağıt Kebabı" ile katılıyorum. Bakalım neler olacak.. :-)

2 yorum:

  1. Bence çok güzel bir girişim,seçmezlerse onların kaybı olur :)

    YanıtlaSil
  2. Maalesef seçilmedim. Onların kaybı oldu mu? E oldu..! :-)

    YanıtlaSil